середу, 16 січня 2008 р.

Дівочий вечір з хлопцями

Як святкують сучасні дівчата весілля? Точніше, як саме вони "проводжають" свою дівочість, як хлопці прощаються з вільним життям? Я задавала собі це питання і звернулася за допомогою до одного форума наречених. Однією з найпопулярніших тем була тема не пропроведення самого весілля, не про сукні навіть, а про дівочий вечір і про бюджет весілля. Цікаво, на які роздуми вас наштовхують такі тенденції? На те, що приділяється велика увагі дійству-прощанню, останнього відриву так би мовити, чи просто дівочий вечір (а навіть і ніч) є своєрідним приколом, "шалостью"? Щодо ж теми "Бюджет весілля", то цьому не дивуєшся, зараз всі люди все частіше думають про гроші. Але щодо цієї от "шалости"... Так от: остання мода така: гей-клуби. Або лесбійські. Хоч перші популярніші. Це прикольно, хоч незрозуміло те, чому саме на таке свято відводиться увага геям? Бо ти ніби з хлопцями погуляла, але і не зрадила і майбутній чоловік не образиться? А як бути з тими геями, які ненавидять дівчат (є такі, особисто зіткалася, другого такого випадку не хочу, особливо, на своє свято)? Але вибір за кожним окремо. Якщо б я обрала гей-клуб, толише як частину святкування, іншу частину якого я б виділила на лесбійський клуб (жартую, хоча цікаво, як до того поставився мій коханий?). Але зрозуміло одне: треба відсвяткувати цей день і ніч особливо, так, щоб потім згадувати з посмішкою і без відтінку сорому. Чого і всім бажаю!

2 коментарі:

Анонім сказав...

Осе так ідея: святкувати у ґей-клубі! Слухай, а як ти зіткнулася з ґеєм-женоневисником? Взагалі-то такі вони рідкість, а якщо й є, то я можу припустити, що він став ненавидіти жінок через те, що якась жінка сильно його скривдила...

Ліза сказав...

ідея оригінальна, і деякі і справді так святкують. я зіткнулася з геєм-женоненависником в інеті. я зависала на одному сайті, де розміщувала фоти і переписувалася з друзями і випадково знайшла хлопця-гея, мені стало цікаво з таким поспілкуватись, бо они ж до жінок доволі схильно ставляться. але ні. він мені почав писати доволі неприємні речі, просив не писати, бо він гей і йому неприємні жінки. дуже дивно,як на мене.
все можливе, може,хтось його і скривдив...а може,якийсь він неправильний...не нам судити

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House