середу, 20 лютого 2008 р.

Єврейське весілля

У кожного етносу є свої відмінності у святкуванні весілля. Раніше на блозі публікувалися приклади цих відмонностей або розміщувалия фотографії традиційного весільного вбрання. От я і вирішила не зупинятися на тому, а й далі цікавитись даною темою, а потім, можливо, підвести підсумок і дати відповідь на питання чи справді характер нації, тобто менталітет, відображається в усьому? А чи правильними будуть мої висновки, то вже судити не мені. Моя діяльність починається в пошуку і відбиранні цікавої інформації і закнічується реперезентацією (чи презентацією) у тому забарвленні, у якому я її уявляю. Отож, доволі цікава для мене тема - єврейське весілля (ні, не подумайте, що я єврейка, просто ця національність є доволі специфічною як на мене і тому цікава). Починаючи цікавитись цією темою, я чомусь одразу згадала серію з серіалу "Секс і місто", ту серію, де Шарлотта організовувала своє єврейське весілля.
До речі, святкувати весілля у всіх традиціях богообраного народу набуло поширеності серед євреїв (бо лише у них є право) зовсім нещодавно і існують люди, які займаються організацією єврейського весілля (уявіть, які то гарні гроші), проводяться спеціальні курси для тих, хто не знає усіх традицій і звичаїв і ведеться реєстрація шлюбів. От наприклад, сестра Періс Хілтон виходить заміж за єврея і приймає його віру, відовідно і укладати шлюб вони будуть по усім канонам.
Отож про традиції.
Наречена напередодні свята повинна пройти у лазні, що називається "миква", в деяких общинах вона навіть голодувала, щоб здобути прощення за свої гріхи. Далі практично як у класиці: вдягається вуаль, зміст якої незмінний - цнота та чиста душа.
Церемонія шлюбу відбувається під хупою або балдахіном іншими словами. Він несе зміст подружнього життя і сімейного щастя, яке повинно створити подружжя. Після обміну обручками, зачитується акт про шлюб (кетуба) на арамійській мові, який потім підписують два свідки і оригінал якого надалі зберігатиметься у дружини. Рабин дає сім благословень і кубок, яким підкріплюють благословення розбивають на згадку про руйнування Єрусалимського Храму. Після чого церемонія закінчується і ще протягом семи днів молоді приймають гостей.
Правда ж, набагато довше, ніж у нас?
Дякую сайту

Немає коментарів:

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House