вівторок, 16 жовтня 2007 р.

Найсолодша частина столу

Прикольний тортик, головне: прикрашений квітами, я думаю, справжніми. Такий варіант дуже добре відобразить легкість та турботу, кохання та щастя, посмішку та вдячність і стане центром вашого святкого столу. Зврніть увагу: сам торт є доволі простим, акцент робиться саме на квітках. І це правильно: виглядає дуже тендітно та апетитно.

Хм... Оце дивно! Я й досі не розумію, чому весільний торт зроблений саме у вигляді дивану? Так, це весільний торт! Мало того, на ньому зображений чи пульт від телевізора, чи щось інше подібного призначення. пара, що замовить такий торт відзначиться вельми специфічним почуттям гумору (а чому ні? Почуття гумору полегшує життя), і справді: не ліжко є символом подружнього життя!

А це взагалі щедевр!!! Неймовірна робота! ви подивіться, скільки сходинок, фасадів, квіточок та навіть фігурок на торті! Нереальний витвір кулінарії! А нагорі розташовані наречена та наречений, як певний наголос, як закінчення і ствердження, як символ здійсненої мрії, як втілення ваших фантазій, як просто ще один приємний відтінок на весіллі. Мені дуже подобається цей витвір, але я не розумію, як можна його їсти та ним наїстися?

О, а це доволі симпатичний тортик! Він виконаний з присмаком океанської чарівності та чогось, що нагадує дитинство та казку «Русалонька». Зовсім нічого зайвого, все витримано, але дуже чарівно. І теж апетитно. Ммм, люблю солодке!

Цей торт, на перший погляд, доволі простий, дуже мені сподобався з-поміж багатьох інших. Я не знаю чому. Якщо попередній нагадував море чи-то океан, то це присвячений саме лісовій тема, там навіть маленькі ельфи серед лісових квітів розміщені. По-перше, колір. Де ви бачили весільний торт зеленого кольору? Але погодьтеся, гарно ж? І по-друге, ніжно та дуже романтично! Адже наречені — це не стандартні фігурки у чорному смокінгу та білій сукні, а чудова фея з кридами та її коханий парубок! До такого торту одразу ж вигадується своя історія, споглядач ненароком перетворюється на кілька секунд у мрійника. Цікава нотка!

Чим цей тортик мені сподобався? Найбільше привернули увагі кілька квітів посеред коржів, вони є теж справжніми, живими себто. Тому і поміщені у скляночку. Зверху теж покладені справжні квіти. а так сам торт нічим не відрізняється. Але хіба це не є його особливістю та неповторюваністю — декілька живих і справжніх квтів, таких же справжніх, як і ваші почуття!

Зізнаюся чесно: цей тортик мені сподобався найбільше. Хоч обрати один і остаточний дуже ж важко! А як бути з тим, що перший у переліку, чи третій, чи навіть останній? Мені усі подобаються, але цей, останній, привертає увагі своїми яскравими солодкими квітами, при чому українськими квітами! Можливо, якщо ви вирішили святкувати весілля дещо в українському стилі, то цей торт зовсім не зіпсує створеної атмосфери. Думаю, він буде гармонійно виглядати у такому українському форматі свята.

Немає коментарів:

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House