середу, 9 січня 2008 р.

Маленьке опитування

Щиро вітаю усіх зі святами, що минули і тими, що ще на нас чекають (і одразу сесія згадується). Бажаю усім людям здійснення добрих мрій, міцного здоров'я і великого щирого кохання - три найважливіші речі у цьому житті. Але маю до Вас невелике прохання: як Ви гадаєте, варто ще поповнювати мій блог новими статтями? Бо я впевненав тому, що мало хто з відвідувачів ознайомився з усім переліком статей чи іншими словами, архівом. Будь ласка, залишайте свою думку в коментарях, я буду вдячна Вам і прийму до уваги думку кожного. Ще раз зі святом!

3 коментарі:

Денис сказав...

я вважаю, що треба =)

Ліза сказав...

ну якщо інших прпозицій немає,то доведеться продовжувати! про весілля можна багато розповісти

Ксеня сказав...

Звичайно що потрібно!!!! Я з нетерпінням чекаю кожні нові статті...щотиждня перевіряю що нового...пишіть,пишіть, пишіть!!!!!

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House