понеділок, 26 травня 2008 р.

Києве мій

Хм...Улюблене місто Київ. Що сказати про нього і де саме ті романтичні місця? Сподіваюсь, найближчим часом мені представиться можливість розказати детальніше про нього, що я дізнаюсь його ближче. Але зараз, у якості туриста, згадаю лише декілька. Першим місцем не поступиться міст у Маріїнському парку, на якому раніше залишали фрази кохання, в'язали хусточки чи стрічки, а зараз вже вішають замки на знак вічного кохання. Особисто мене це місце не вразило, але традиція є традицією. До речі, з ним пов'язано багато історій, як і справді прекрасних, так і страшних. А от щодо моїх смаків, то я люблю панораму на Дніпро, що відкривається біля стін Лаври зі сторони метро. Там ще знаходиться якийсь пам'ятник льотчику... Важко пояснити, але знаючі зрозуміють.

Йдемо далі. Лавра.. Її нажча частина, біля стін, але вже зі сторони Дніпра. Там тихо і спокійно.

Уся моя сім'я полюбляє Контрактову. Ця площа для мене ніби віконечко у старе місто, його минуле... Там можна знайти чудові місця для весільних фот. А Поділ! Про те й нема потреби щось казати. Для гарного фону пасуватиме красива панорама з лівого берегу в районі Експоплази.

Нічого не може бути прекраснішого за Хрещатик вранці, хоч сумніваюся, що весілля починатиметься аж так рано. Це так, до слова.

Я не знаю чому, але Київ приносить мені безліч ідей. Маючи офігенного фотографа, можна використовувати і залізні колії на вокзалі для оформлення альбому, головне відчувати своє свято, зобити його особливим і творчим. Фон повинен передавати ту атмосферу, що у вас всередині.

Немає коментарів:

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House