неділю, 17 серпня 2008 р.

Весільна сукня з кондиціонером

Після двох весіль, які до речі святкувалися з різницею у тиждень, та ще у різних містах, я можу поділитися декількома порадами. Першими з них будуть, звичайно, щодо вибору сукні. Не хочу сказати нічого поганого, але я задаю собі питання: якщо на руках 1000 грв, а хочеться чогось красивого, стильного, то чому я зобов'язана їхати на ринок і відчайдушно шукати саме ту сукню, яка називається "весільна"? Як на мене, існує безліч інших варіантів, на захист яких виступає хоча б той факт, що ті сукні за 1000грв з ринку пошиті з синтетики (а вона, як відомо не дає дихати тілу і холодить у холод), навіщо псувати свій найкращий день відчуттям, схожим на стан булочки у мікрохвильовій? Після години-дві фотосесії по місту нічого не захочеться, окрім як її зняти, а якщо це ще й взимку, то взагалі фотосесія скоротиться до однієї години - і на згадку залишаться фоти з награною посмішкою. До того ж, така сукня абсолютно буде автентична безлічі інших, та й про її зовнішній вигляд подумайте. Може здатися, ніби я неймовірний сноб з присмаком стервозного осуду. Так, розумію,не кожен може дозволити собі придбати сукню за 5000грв (а такі сукні можна знайти навіть у магазинах). Чому б не зазирнути у звичайні магазини, які розкидані по будь-якому місті-обласному центрі? До того ж, у таких магазинах часто влаштовують знижки, відповідно, ціни зменшуються в середньому вдвічі. Нещодавно я заходила до Monton і побачила там непогану кремову сукню (зізнаюся, якщо б у мене на носі було весілля і був мій розмір, я б придбала) дуже приємну на дотик, коротеньку, а ціна 300грв (знижка приблизно 50%) вражала. Додати б до неї прикраси, красиву зачіску з невеликою фатою - і все, практично дизайнерська робота. Варто просто подивитися деякі роботи українських дизайнерів, щоб пересвідчитись у тому, що навіть у сукні мережі магазинів ви виглядатимите на порядок краще. Головне, вміти підбирати речі і подати себе. Додам: таку сукню ви зможете вдягнути не раз, а якщо вам взагалі все одно, то можна її вдягати при кожній першій нагоді. Зверніть увагу: як правило, зірки обирають доволі прості сукні (елегантність ніхто не відміняв), та й зачіски не "городять" у три поверхи. Вишуканість, скромність, стиль, жіночність, сяйво в очах - складові вашого непервершеного вигляду і комфорту.

Немає коментарів:

 
Весілля.blogspot.com       Розробка дизайну - студія Vip Art House